21 Şubat 2011 Pazartesi

www.comebackdiana.com




















Hacettepe'nin doping skandalından sonra Fenerbahçe taraftarı böyle bir site kurdu. Site çok fazla da destek aldı. Öyle ki Alex dahi bu siteyi twitter hesabından bir kaç kez paylaştı. Yani Fenerbahçe taraftarı Diana Taurasi'yi çok özledi ve geri istiyor.

Yalnız ben bu siteye bir türlü yorum yazamadım. Siteyi açıyorum, yazımı yazıyorum ama gönder butonuna tıklayamıyorum. Garip bir utanç var üstümde. İçim deli gibi geri dönmesini istiyor ama bir yerde duruyorum. Çünkü Dee gittiğinden beri bu ülkede hiçbir şey değişmedi. 

Skandalı duyurup, zaten hepsi inkar eden diyen Türkiye Basketbol Federasyonu Sağlık Kurulu Başkanı Turgay Atasü beyefendi hala sıcak koltuğunda oturuyor ve testler tekrar incelenmeli diyerek hala Dee'nin suçlu olabileceğine ihtimal veriyor.

Skandalın baş sorumlularından ve daha önce "kurumumuza güvenim %100" diyen Hacettepe üniversitesinin rektörü Uğur Erdener'de sadece pardon diyor ve "Doping Kontrol Merkezi"nin kapatılmamasını temenni ediyor. Yani biz bu hataları yeniden tekrar ederiz çünkü testlerden sadece 225 lira alıyoruz demek istiyor muhtemelen. Tabi ki en ufak bir istifa emaresi yok sayın rektörde de.

Şimdi sorumluların hiçbir bedel ödemediği, hatta ve hatta Turgay Atasü'nün hala Taurasi'ye ceza verme heyecanıyla yanıp tutuştuğu bir ülkeye ben bu oyuncumuzu çağıramıyorum. Belki benim yaptığım yanlış ama eğer Taurasi'ye "Come Back" dersem kesinlikle içim rahat etmeyecek. En iyisi bende buradan haykırayım "Come Back Diana Taurasi" diye.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder