4 Şubat 2011 Cuma

Heyecanlandım Bak Şimdi















Cenk Tosun diye top ayağına yakışan, ne yaptığını bilen ve son vuruşları düzgün bir forvet çıktı bugün ortaya. 1991 Almanya doğumlu, daha önce Almanya U-21Milli Takımının formasını giymiş. Bu sezona da Eintracht Frankfurt'ta başlamış genç bir forvet. Top ayağına ilk geldiğinde hem beni, hem çevremdekileri heyecanlandıran bir forvet.

Sezon ortasında adı Galatasaray'la geçince istem dışı "biz neden bulamıyoruz böyle adamları" demiştim ama sadece laf olsun diyeydi. Daha önce izlemişliğim, bilmişliğim yoktu kendisini.

Zaten Cenk'te Galatasaray'ı seçmeyip, Gaziantep'i seçti. Belki de en doğru kararı verdi. Önce pişmesi gerektiğini ve bunu biraz daha orta sınıf bir takımda yapmaya çalıştı.

Bugün de Galatasaray'a karşı oynadı ve tüm Türkiye'ye kendini gösterdi. Daha ilk maçından şişirmeye de gerek yok 1991 doğumlu bir futbolcuyu ama ciddi anlamda kaliteli bir kumaşı olduğunu gösterdi.

Tabi bu kumaştan bir çok adamda vardı. Antalyaspor'da oynayan Ali Bilgin'in bile kumaşı vardı ama büyük takım ve büyük şehrin havasını soluyunca kumaş bile kurtaramadı. Eğer Cenk Tosun iyi yerlere gelmek istiyorsa her zaman böyle oynasın, maç seçmesin ve ben oldum demesin. Allah'ın verdiği yeteneği heba etmesin.

Ne demiş Gökmen Özdenak, "Allah'ın verdiği yeteneği kullanmamak, Allah'ı inkar etmektir." Yani sen sen ol Gökmen Özdenak gibi bir duayenin bu sözlerini aklından çıkartma. Yolun başında işi sıkı tut.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder