26 Şubat 2011 Cumartesi

Fenerbahçe Kötü Ama Galip















Futbol olarak ilk 10-15 dakika hariç pek bir şey oynamadı Fenerbahçe. Sürekli oyunu rölantide tuttular, sürekli topa sahip olup, pas yaptılar ama ilk dakikada yaşanan karambol dışında pozisyon hatırlamıyorum. Aslında böyle oynamak kazandıktan sonra mantıklı geliyor. Nispeten zorluk derecesi düşük olan bir maçta oyunu ağırdan almak  hem sakatlık riskini azaltacaktı, hem de oyuncuları fazla hırpalamayacaktı.

Oyuncu bazında da sahadan Volkan, Alex ve diğerleri vardı. Alex gerçekten şu gözlerin görebileceği en büyük futbol üstatlarından biri. 34 yaşındaki bu adam sahanın her boş alanında vardı. Topu ayağına aldığı zaman Alex'e laf söyleyebilecek insan zaten tanımıyorum ben. Yalnız maçın sonunda Özer'e kafasıyla verdiği pas gerçekten muazzamdı. Keşke asist olsaydı ama Özer vuramadı.

Hazır Özer demişken Özer'in yeteneğini boşa harcadığını düşündüğümü de söyleyeyim. Çok ağır sakatlıklar geçirdi ama Özer'in bir kondisyon sorunu yok. Yani sakatlıklar onu fiziksel açıdan pek etkilememiş gibi. Ama adeta yetenekleri körelmiş. Aldığı 10 topunda 9'unu kaybetti. Hiç adam geçemedi. Halbuki bizim Youtube video'larından takip ettiğimiz Özer olsaydı bugün girdikten sonra her türlü yazardı golünü. Maalesef ki Youtube'un ne kadar subjektif bir mecra olduğunun kanıtıdır Özer Hurmacı.

Bir de Stoch'un oynamama nedenini artık merak etmeye başladım. Dia kesinlikle şu an ilk 11'de oynamalı, buna karşı çıkacak insan zaten çok azdır ama 60. dakikada oyundan çıkan Dia'nın yerine Özer değil, kesinlikle Stoch girmeli. Muhtemelen Aykut Kocaman'la bir sorunu var ve Aykut Kocaman yine bu sorunu kendi ilkel yöntemleriyle çözmeye çalışıyor. Birisi hocaya 21 yaşındaki bir çocukla kavga etmemesi ve onu takıma geri kazandırması gerektiğini mutlaka anlatmalı. Yoksa çocuğun  morali gittikçe sıfırlanmaya başlıyor görünüşe göre ve ihtiyacımız olduğunda da pek verim alamayız bu gidişle.

Son olarak Kasımpaşa'nın kesinlikle ligden düşmesi gerektiğini düşünüyorum. Bana göre bu kadar kötü oynayan ve zaten 91. dakika itibariyle 83 top kaybı yapan Fenerbahçe'ye karşı orta sahası helva gibi olan bir takım Süper Lig'de barınamaz. Geçen hafta fena değiller demiştim kendi kendime ama bu hafta anladım neden 18. sırada olduklarını.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder