23 Kasım 2010 Salı

Yalnız Bir Gün Gidecek Bu Adam

























Alex ile Fenerbahçe adları ilk olarak yan yana getirildiğinde 14 yaşındaydım. Her Allah'ın günü Fotomaç alırdım ve Alex geliyor mu gelmiyor mu onu takip ederdim. Her Cruziero maçı olduğunda beklerdim izlerdim o maçı. Hatırladığım kadarıyla maçları TV8 veriyordu o dönemde.

Daha öncede Ortega ve Almeida'yı bu şekilde beklediğim için koymuyordu zaten bana onu beklemek. Yalnız babama biraz koyuyordu. Her akşam işten geldiğinde sadece gelmesi konuşulan adam Alex'i anlatıyordum. Tabi sonraları sıkıldı haklı olarak.

Aslında bizim Alex'i istediğimiz zamanda tam Alex'in eşi Daiane'nin hamilelik dönemine denk gelmişti ve Daiane'de haklı olarak düzenini bozmak istemiyordu o dönemde. Velhasıl o da ikna edildi ve transfer gerçekleşti.

Sonra bu adam bizde adeta tek başına tarih yazdı. Neredeyse her listeye girdi. İlk yabancı gol kralımız oldu, bu formayla gol atan ilk yabancı oyuncu oldu, Fenerbahçe formasıyla Avrupa'da en fazla gol atan futbolcu oldu, Fenerbahçe Avrupa'da tarihinin en büyük başarısını yakalarken o takımın en vazgeçilmez parçası oldu, sadece bir takımın formasıyla 100'ler kulübüne giren ilk yabancı futbolcu oldu ve en sonunda da Fenerbahçe'nin lig tarihindeki 3000. golü atarak yine tarihe geçti. Zaten 2999, 3001 ve 3002. golleri de yine Alex attı.

Ve artık Alex'in son dönemlerine de girmiş bulunuyoruz. Benim gibi Alex'le büyüyen Fenerbahçe taraftarları için zor olacak ondan ayrılmak. Elbet biliyordum bir gün ayrılacağını ama bu kadar alışacığımı hiç tahmin etmemiştim. Sanırım gittiği gün bir çok renkdaşımla beraber ağlayacağız.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder