17 Nisan 2010 Cumartesi

Bekliyorum Seni Dünya Kupası
























Bu yaz Güney Afrika'da düzenlenecek olan Dünya Kupası yaklaştıkça bir heyecan sarıyor içimi. Bunda en büyük sebeplerden biri şampiyonanın Afrika'da yapılacak olması, diğeri ise ilk izlediğim Dünya Kupası olan Fransa 98'e çok benzemesi.

Fransa 98'e benzetme sebeplerinden biri maçların saatleri. Yazın maçlar 13:30, 16:00 ve 20:30 civarlarında oynanacak. 98 Dünya Kupasında da yaklaşık olarak bu saatlerde oynanıyordu maçlar. O zaman 8 yaşındaydım ve odalara televizyon taşırdım maçları izleyebilmek için. Sanki yine öyle bir şampiyona izleyeceğim gibi bir his var içimde. Tabi ki bu beni mutlu ediyor.

Fransa 98'e benzetmemin diğer sebebi ise oynayacak takımların çeşitli olması. Fransa'da Şili, Jamaica, Fas, İskoçya, Bulgaristan gibi nispeten daha değişik ülkeler vardı. Bu turnuvada da öyle. Slovenya, Slovakya, Cezayir, Yeni Zelanda gibi takımlar var.

Bilmiyorum bakış açım çok mu abartılı ama dünya kupasını beklememin en büyük nedenleri bunlar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder