6 Mart 2010 Cumartesi

Geçmiş Olsun Owen




















Michael Owen benim çocukluğumun kahramanıdır. İlk olarak Fransa 98'de parlamıştı. O zamanlar Owen 18 ben ise 8 yaşındaydım, Owen ilk kez bir dünya kupasında oynuyordu, ben ise ilk kez bir dünya kupası izliyordum. Nitekim Arjantin maçında sonradan oyuna girerek oynadığı futbol Owen'a hayran olmamı sağlamıştı. Tabi bunda penaltı atışları sırasında babamın "çok genç, heyecanlı atamaz bu çocuk penaltıyı" demesine penaltıyı gole çevirerek cevap vermiş olmasının da payı çok büyük. Öyle bir hayranlık ki en kötü zamanlarında bile Fenerbahçe'de oynamasını en çok istediğim oyunculardan biriydi ve hala da öyle. Hafta arasında Aston Villa maçında sakatlanması da bu isteğimi değiştirmedi. Ama sezonu kapatmasına ve onu 2010 G. Afrika'da seyredememe olasılığıma çok üzüldüm. Tekrar geçmiş olsun Michael Owen. İnşallah seni Afrika'da sahada görebiliriz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder