25 Ekim 2010 Pazartesi

Belki De Hayırlısı Oldu














Kadıköy'de Galatasaraya puan kaybetmek elbette üzücü bir durum ama bu puanları berbat bir futbolla ve hakemle kaybetmek nispeten üzülmemi engelledi.

Düşünüyorum da çok çok iyi oynayıp, 10 pozisyona girip, 20 şut atıp da puan kaybetseydik ciddi ciddi yıkılırdım. Ama Galatasaray daha ilk başlardan oyuna hakim olmaya başlayınca biraz alıştırdım kendimi ve maç sonuna doğru da artık yenilmeyelim moduna geçtim.

Aynı şekilde hakeminde bariz hataları vardı. Hiç bir Galatasaraylı Neill atılmamalıydı diyemiyor, herkes atılması gerektiğinde hem fikir. Herkes Fenerbahçe'nin iki önemi atağının saçma ofsayt bayraklarıyla kesildiğinde hemfikir. Bir de penaltı pozisyonu var tartışılan ki ona da genel olarak penaltı deniyor, bana göre de penaltıydı ama es geçti hakem.

Şimdi ise kendi kendime "böylesi daha hayırlı oldu" demeye başladım. Çünkü Fenerbahçe yine kazansaydı önümüzdeki senede 11 yılın baskısıyla çıkacaktı maça. Aynı şekilde seneye de kazansaydı bir sonraki sene 12 yılın baskısıyla çıkacaktı. O yüzden artık baskının kalktığını düşünüyorum ve seneye Galatasaray karşısında medya ve taraftar baskısından uzak bir Fenerbahçe göreceğimizi düşünüyorum.

Maç için teknik yorum yapıldı yapılıyor ama bence taktik ve kadro seçiminden çok motivasyon ve kondisyonda sorun vardı. Zaten bu sezon başından beri dikkati çeken bir sorun. Eğer takım böyle önemli maçlara motive olamayacaksa geçmiş dönemlerde kazandığı "derbi" başarısını da sürdüremeyebilir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder