21 Ocak 2011 Cuma

Ömer Onan Sen Süper Adamsın Süper















Dün gece maçtan hemen sonra FB TV'de bir röportaj verdi Kıvanç Özkök'e. O konuştukça ben daha fazla sevindim galibiyete, o konuştukça deli gibi bağırdım odamda. Bağırdım çünkü gerçekten Fenerbahçe'nin efsanesi olabilecek karakterde bir adam gördüm televizyonda.

Ömer'in dedikleri bir kaptanın yapması gerekenlerdi aslında. Hafta içinde sadece 1 antrenmana katıldığından bahsetti, ayağında ödem oluşmasından bahsetti ama sadece takım arkadaşlarının yanında olmak uğruna sahaya çıktığından bahsetti.

Kaldı ki sahaya da öylesine çıkmadı. Yeri geldi takımı hızlı hücuma çıkardı, yeri geldi sayı yaptı, yeri geldi kendisinden 9 yaş küçük olan ve Avrupa'nın en iyi oyun kurucusu denilen Milos Teodosic'e nefes aldırmadı. Öyle ki bir ara Teodosic daha topu tutmadan fırlatmaya başlamıştı Ömer Onan ve Kinsey yüzünden.

İşte oyuncular isteyince ve kaliteli bir hocan olursa başaramayacağın şeyin olmadığının kanıtıdır Fenerbahçe Ülker. Çubuklunun ruhu erkek basketbol, bayan basketbol ve bayan voleybol takımlarımızı sarmış durumda. Fenerbahçe futbol takımının yapması gerekense sadece amatör(!) takımlarımızın maçlarını izlemeleri ve maç sonunda onlara kulak vermeleri.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder