13 Kasım 2010 Cumartesi

Ne Olduğunu Anlamıyorum




















Beklediğim gibi bir maç oldu. Gaziantep tam formda ve bize karşı kendi sahalarında iyi oynuyorlar bir kaç senedir. Fenerbahçe'de de malum önemli eksiklikler vardı. Buna karşın 77'ye kadar Volkan'ın da ekstra gayretiyle dayandı Fenerbahçe ama 77'de Serkan'ın süper golü ibreyi Gaziantep'e çevirdi. Sonra da Olcan hakettiği bir gol atarak maçı eski takımından aldı, yeni takımına verdi.

Fenerbahçe adına ortada bir futbol var ama bu futbol iyi mi, kötü mü bir türlü çözemedim. İlk bakışta "işte tamam, güzel pas yapıyoruz, koşuyoruz" diyorum ama sonra sonra sahada 11 tane bal yapmayan arı görüyorum.

Rakip kaleye gidiyoruz ama şut atamıyoruz, oyunu kanada yığıyoruz ama orta yapamıyoruz... Sürekli bir şey eksik bu takımda. Sezon başından beri öyle. Ben uzaktan çözmeye çalışıyorum problemi ama becerebileceğimi zannetmiyorum. Çünkü çok anlamsız bir beceriksizlik var.

Bir de uzaktan şut atmaya korkuyor futbolcular. Eskiden Mehmet Topuz vururdu artık o da vurmuyor doğru düzgün. En son Baroni vurdu, fena da vurmadı ama kurtardı kaleci.

Bu arada Baroni demişken. İlk 20 dakika oynadığı futboldan sonra nihayet aktif gördüm şu adamı dedim. Herhalde nazar değdirdim ilerleyen dakikalarda bahsettiğim şutu atana kadar Baroni'yi görmedim bile sahada. Keşke sürekli ilk 20 dakikada oynadığı gibi oynayabilseydi. Zaten bu vakte kadar olmadıysa zorlamaya da gerek yok. Herkes kendi yolunu çizsin Ocak ayında.

Son olarak da maçın yıldızları Danny ve Olcan'dı bence. İkiside çok iyi oynadılar. Biri savunmayı, diğeri hücumu çok sağlam organize ettiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder