18 Kasım 2010 Perşembe

Dün Gece Hiç Sevinemedim

Önce Fenerbahçe Erkek Voleybol takımımız çok çekişmeli geçen maçta Sisley Treviso'ya İstanbul'da, tie-break sonunda 3-2 mağlup oldu.

Daha sonra Fenerbahçe Ülker Cholet deplasmanında Vidmar'sız ilk maçında, hakeminde kösteğiyle beraber 82-78 mağlup oldu. Aslında bu maçlar ilgili söylenecek çok şey var. Savunmamızın kötü
olduğunun farkındaydım maçı izlerken ama bunda hakemin katkısını gözardı etmemek lazım. Özellikle Ömer Onan'ı çok çabuk ekarte ettiler olmadık faullerle. Ama neyse bu maç yazısı değil, fazla uzatmaya gerek yok olan oldu. Zaten Euroleague gibi bir arenada grupları namağlup geçebilmek her babayiğidin harcı da değil. Ben bu sezon başarılı olacağımıza inanıyorum.

En sonda güzelim iddaa kuponum yattı. Yahu ne güzel tam da Lüksemburg maçını bilmişim, diğer 3 maçta tutmuş, Pedersen kardeşim dakika olmuş 85, ne vurursun o topa? Bırak yahu beraberlik ne güzel skor işte. En nihayetinde bir hazırlık maçında neden üzdün İrlanda'nın o muhteşem taraftarını. Vallahi ayıp etti yani. Shay Given'a da sevgilerimi yolluyorum buradan.

Valla mübarek bayram günü hiç sevinemedim. Sadece bayanlarımızın basketbol maçını seyredemedim onu da kazanmışız. Demek ki bende varmış birşeyler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder