12 Ağustos 2010 Perşembe

"Fenerbahçe'de Sıkıntılı Günler" Haberlerinden Bıktım

























Bu tür haberlerden bıktım bıkmasına da haberciler ne yapsın arkadaş? Ben bile görüyorum, duyuyorum ve hissediyorum Fenerbahçe'de bir sıkıntı olduğunu. Haftalardır bu takımda yüzü gülen insanların olmadığını düşünüyorum. Sürekli gergin bir ortam var.

Soğuk savaş en çok Kazım ve Alex üzerinde hissediliyor. Bugün yine Kazım'ın ayrıldığı söyleniyor ki zaten pek şaşırtıcı olmaz bu. Fakat Kazım'ı tek bir kırmızı kart yüzünden göndermek ne kadar doğru onu sorgulamak gerekir. Zaten Kazım'ın asi bir genci oynadığını bilmeyen kalmadı. Bunu herkes bilirken yönetim ve teknik kadro bilmiyor mu? Biliyorsa neden kolay yolu seçip yolluyorlar hemen? Azıcık disipline etmeye çalışmak yerine hemen eline bilet tutuşturuluyor adamın.

Eğer "Alex", "Alex" olmamış olsaydı aynı şey onun da başına gelecekti. 7 yıldır koşmayan, ancak buna rağmen en çok sevilen futbolcu Alex Young Boys maçlarından sonra kurban edilecekti. Halbuki bu adam geldiği ilk senede koşmuyordu, Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale çıktığında da koşmuyordu ve şimdi de koşmuyor. Kısacası futbol hayatına başladığından beri ayaklarından çok zekasını kullanan bir adamı futbol kariyerinin sonuna doğru suçlamak akıl karı değildir.

Sayın Kocaman Bilica, İlhan ve Cristian üçlüsüne gösterdiği ilgiyi, alakayı, anlayışı Kazım ve Alex ikilisine göstermiyor. Aslında Bilica, İlhan ve Cristian'ın potansiyelleri belli, Kazım ve Alex'in potansiyelleri belli. Aralarında futbol tabiriyle 10 gömlek fark var ama sanıyorum Aykut Kocaman'ın kanları uyuşmadı Alex ve Kazım'la.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder