17 Haziran 2010 Perşembe

Herkes Bıktı Artık

Eğer Fenerbahçe yönetiminin kafasında farklı bir düşünce yoksa - ki olduğuna da inanmıyorum - Cristoph Daum önümüzdeki sezonda da Fenerbahçe'nin teknik direktörlüğünü yapacak. Yani değişen hiç bir şey değişmeyecek.


Sezon başı kampının başlamasından itibaren göreceklerimizi tahmin ediyorum kendimce. Bazılarını sayayım;

1- Fenerbahçe.org, Fenerbahçe TV ve Fenerbahçe Dergisi'ne mutluluk pozları verilecek.

2- Spor Magazin tarzı programlarla bazı oyuncuların sahte samimilikleri bize gerçekmiş gibi yutturulmaya çalışılacak.

3- Oyuncular her fırsatta eğlenecekler. Havuza girecekler, barbekü partilerine katılacaklar, lunaparka gidecekler.

4- Bir oyuncu FB TV'de Fatih Demirkol'a röportaj verirken gülücükler saçacak ve onun arkasından gelen başka bir futbolcu ona şakalar yapacak. Bize mutluluklarını gösterecekler.

5- Herhangi bir oyuncuyla yapılacak röportajda sezon başı kampının ilk kez bu kadar yorucu ama zevkli olduğuna vurgular yapılacak.

6- Hazırlık kampının sonunda Sayın Daum kampın çok iyi geçtiğini ve geçtiğimiz yıllardan ders aldığını beyan edecek.


Daha sonra lig başlayacak tabi. Şöyle devam edelim;

1- İlk 5 hafta mümkün olduğunca puanlar alınacak ama pek tatmin edici bir futbol olmayacak ortada.

2- Daha sonra 20 haftalık çok kısa bir fetret devrine girecek takım. Kötü oyunun yanına puan kayıplarıda eklenecek.

3- Bu 20 hafta içinde her hafta yeni dersler çıkartılacak.

4- Son 4 hafta bir gayretle puanlar toplanacak ve belki geçilen 30 haftaya nazaran iyi futbol oynanacak.

5- Sonuç muhtemelen yine istenildiği gibi olmayacak.


Sezon bitince komedi bitmeyecek;

1- Taraftar kelle isteyecek.

2- Yönetim gitmemekte kararlı olacağı için önce Daum'u göndermeye çalışacak. Fakat Daum'un tazminatı yüzünden bunda başarılı olamayacak.

3- Bir sezona daha Daum'la merhaba diyeceğiz. O sezon ise muhtemelen Daum'un son senesi olacak. Çünkü sözleşmesi bitiyor.


Bilmiyorum belki yanlışlarım veya eksiklerim vardır bu söylediklerimde ama ben yıllarca bu tabloyu gördüm. Değişeceğini pek düşünmüyorum.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder