11 Şubat 2010 Perşembe

İşte Siyasi Görüşleri
























Mirrorfootball.co.uk sitesinde dikkatimi çeken bir yazı vardı. Bazı futbolcuların siyasi görüşleriyle ilgili. Bazılarımız için gereksiz bir ayrıntı, bazılarımız için merak unsuru. Ben merak edenlerin tarafındayım. O yüzden bazı futbolcuların görüşlerini paylaşmak istedim.


Paolo DiCanio: DiCanio faşistmiş ve Lazio taraftarıymış. Ansa'ya verdiği bir röportajında "Ben bir faşistim ama ırkçı değilim" demiş.

Frank Lampard: Açıkçası tam kendisinden beklediğim gibi çıktı. Chelsea kaptanı kendisini muhafazakar ve kralcı olarak tanımlamış.

Christian Abbiati: Abbiati'de DiCanio gibi faşistim ama ırkçı değilim diyor. Kendisi faşizmde vatanseverliği ve dindarlığa bağlıymış. Ancak ırkçı ve Hitlerci değilmiş.

Cristiano Lucarelli: Kendisi şu an oynadığı takımdan da anlaşılacağı gibi bir komünist.

Diego Maradona: Maradona solcu bir Arjantinli. Defalarca Bush yönetiminden nefret ettiğini açıklamış. Bunu "Amerika'dan gelen herşeyden nefret ediyorum" diyerek daha da açık hale getirmiş.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder